momoysygg

momoysygg
i love my life

Sabtu, 11 Disember 2010

NOR HISHAM ISMAIL

my boyfriend ? hahahahha ylaa kowt , sygg deaa , sbb deaa sabar sgt melayan krenah aku , yg suke mara2 , hee , and byk btol dugaan yg kami terime , tp kteorg sbr , sbb kteorg tau , org yg sabar akn dpat lebih , b bby sygg b tau , I LOVEYOU SAYANG :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan