momoysygg

momoysygg
i love my life

Khamis, 16 Disember 2010

16/12/2010 , hangout with my hubby nor hisham ismail , HAHAHA , bodo2 jeaa tgok mvie AKU MASIH DARA , ksian deaa kn dmam2 pun trpkse ikot aku , tp arinie deaa tknk lyn aku g shoping sbb deaa ckp nanti asykk deaa jeaaa kne pgng pper bag , HAHAHA ,ksian kn deaa , tp aku tetep sygg kat deaa :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan